Sunday, June 21, 2015

hey 2015!

Howyeah... Almost 2 years i let my blog alone.. Without me. And balik2 saye dah tambah dewasa sikit.. Macam mane tak dewasa.. Dah kawin sekarang ni.. Dah satu tahun lebih. Dewasa kan tu... *hehehe.. So. Apa citer nie.. Baiklah.. Hadirin yang terhormat.. Pertama2 and yang sangat utama, saye rase terkejut ngan blog saye sendiri apabila membaca lama ni sedari awalnya. Begitu yaa saya selama ni. Yang kadang posting sesuatu yang tak layak dibaca orang. Taubat.. Ehehee Kedua.. Saye mulakan citer nanti ni ngan bahasa nenek moyang saye yer.. Bahasa indonesia.. Kerna tak banyak boleh cakap malay ni.. Selanjutnya begini.. Sekarang saya sudah menikah *alhamdulillah*.. Dikaruniai hadiah Tuhan yang sangat istimewa, lelaki yang mencintai saya.. Dan unik.. Senangnya... Hmm.. Apalagi yaa.. Kemudian saya sudah kembali ke jalan yang seharusnya *udah mulai ketemu teman2 yang baik2 lagi* Belajar memperbaiki akhlak.. Tanpa menghilangkan kekhasan saya sebagaimana saya dilahirkan... Belajar mengatur waktu. Bersiap menjadi ibu yang baik dan cerdas. Yaa.. Seperti itulah kira2... Ohya! Ramadhan nih temans! Semoga ibadah kita diterima Alloh yaa.. Semoga berkualitas ramadhannya.. At least Lebih baik dari tahun kemarin. Khususnya buat saya sendiri.. *dan suami Sudah dulu sepertinya. Lain kali posting lagi. Siap2 buat sahur besok. Siap2 nemenin suami.. :p Gute nacht!

No comments: